26 Nisan 2010 Pazartesi

FOTOĞRAF SERGİ'M

FOTOĞRAF SERGİ'm :)



Hayatımın en büyük keyiflerinden biri fotoğraf çekmek…

Fotoğraf makinem Canon 450D. Alalı yaklaşık 2 yıl oldu. Başlangıçtan bu yana, çok fazla okudum, araştırdım, eğitim cd leri izledim, bol bol da fotoğraf çektim.

En son olarak Bostancı Halk Eğitim Merkezi’nin açtığı fotoğraf kursuna katıldım. Verilen eğitimin sonunda ise öğretmenimiz Ayşe Küçükkurt sayesinde kursa devam edenlerle beraber bir sergi açtık.

18-23 Nisan 2010 tarihleri arasında Halis Kurtça Kültür Merkezi’nde fotoğraflarımız sergilendi. Aslında bloğumda duyurusunu yapmak isterdim ama düğün hazırlıkları yüzünden fırsat olmadı. Ben de hiç değilse sergideki fotoğraflarımı blog üzerinden paylaşayım istedim...



Barcelona, Gotik Mahallesi



Madrid, Retiro Park


Madrid


4 yorum:

Sinem Ergun dedi ki...

sergiyi kaçırdığıma üzüldüm, fotolar çok güzel ama daha isteriz:)

ayca dedi ki...

çok teşekkür ederimmm!!! istediğin fotoğraf olsun:)))

Burcu Çalışkan dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım evet devamı nerede

Unknown dedi ki...

Resimlerin geri kalanlarınıda burada görmek istiyoruz, Best of 10 lütfen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...