21 Mayıs 2010 Cuma

FOTOĞRAFLARIM-ARDA BEBEK




   
 ARDA BEBEK :)







Hafta sonu Polonezköy'de Country Club'a, arkadaşımız Gaye Sümer'in doğum gününü kutlamaya gittik.

Sevgili "Tunç" ailesi de oradaydı. Ve tabii ki ailenin yeni mensubu "Arda Bebek" de :)

Anne-oğul o kadar güzel gözüküyorlardı ki o anları yakalamamak olmazdı...


Arda Tunç ailesine 7 ay önce katılmış.. Annesi, sevgili Neslihan'ın profilinde şöyle yazıyordu: "Oğlumla hayat bir başka güzel be..." 




Kapanışı tüm aile beraber yapalım :)


 

ÇOOOOOKKK MUTLU OLUN!!!!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim harika bunlar. Bana ve oğluma çok güzel bir hatıra bıraktın. çok teşekkürler.
Bloğuna da bayıldım. Hem çok eğitici hem de çok eğlenceli.Ellerine sağlık...

ayca dedi ki...

:))))) İşte şimdi çook mutlu oldum!!! Oğlunu da seni de öpüyorum:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...